Ένα απολαυστικό παιχνίδι παγκόσμιας γεωγραφίας για 1 έως 3 παίκτες. Παρέχει πληροφορίες και οπτικοακουστικό υλικό για 192 χώρες του κόσμου και περιλαμβάνει ερωτήσεις γνώσεων σε δύο διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας.
30.72 €
Κωδικός pc1: 250000013Κατόπιν παραγγελίας
Αναλυτικά Χαρακτηριστικά
Χαρακτηριστικά τίτλου
Βοηθά στην άσκηση και εμπέδωση των γνώσεων μέσα από το παιχνίδι. Παρέχει πληροφορίες και οπτικοακουστικό υλικό για 192 χώρες του κόσμου. Περιλαμβάνει ερωτήσεις για όλες τις χώρες και δύο διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας. Περιέχει ποικίλες δραστηριότητες που αναπτύσσουν τη μνήμη και την παρατηρητικότητα. Περιέχει λεξικό γεωγραφικών όρων, άλμπουμ με φωτογραφίες, εθνικούς ύμνους και σημαίες από 192 χώρες. Δυνατότητα εκτύπωσης. Δυνατότητα ανανέωσης ερωτήσεων μέσω Internet.
Ελάχιστες απαιτήσεις
Pentium III 350 MHz ή ανώτερος. 128 ΜΒ RAM ή μεγαλύτερο. Κάρτα ήχου. SVGA κάρτα γραφικών, ανάλυση οθόνης 800 X 600 στα εκατομμύρια χρώματα. Εγκατεστημένα Windows 95/98 / Me / 2000 / XP/2003. CD-ROM drive (συνιστάται 8x ή ταχύτερο).
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες
Ρυθμίσεις
Απόρριψη
Αποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.