CAT Title
   
   
Register Login Contact Help
SONY

SONY VPL-MX20

Η Sony παράγει ίσως του κορυφαίους βιντεοπροβολείς της αγοράς με τον συγκεκριμένο να προσφέρει και πολύ υψηλή ανάλυση 1024x768 και αθόρυβη λειτουργία.

 499.00 €   
Κωδικός pc1: 240003152  Διαθέσιμο σε 1 ημέρα
Αναλυτικά Χαρακτηριστικά
Ανάλυση Εικόνας
1024 x 768 pixels.
Φωτεινότητα
2500 lm, 2000 lm (low lamp mode).
Αντίθεση
650:1.
Διαγώνιος Προβολής
30'' έως 150'' (H οπτική γωνία μετράτε διαγωνίως).
Χαρακτηριστικά Φακού
φακός με ζουμ 1.2x (χειροκίνητο) f=18.63 έως 22.36mm, F1.65 έως 1.8.
Διάρκεια Ζωής Λυχνίας
3000 ώρες.
Είσοδος Σήματος
Composite Video: 1 Vp-p ±2 dB sync negative (75 ohms terminated).
Συνδεσιμότητα
RGB/Component: HD D-sub15-pin, female Analogue.
Κατανάλωση Ρεύματος
Max: 290W, Standard: 6W, Low: 1W.
Πρόσθετα Χαρακτηριστικά
Λάμπα: 200W (Ultra High Pressure Lamp).
Σύστημα χρωμάτων: NTSC3.58/PAL/SECAM/NTSC4.43/PAL-M/PAL-N/ PAL60 system.
Οθόνη: 0.63" TFT LCD.
Διαστάσεις
273 x 45 x 206 mm.
Βάρος
1.7 kg.
Εγγύηση
3 έτη.
Περισσότερες Φωτογραφίες
Σχετικά Προϊόντα

Καλάθι Αγοράς

Το καλάθι σας είναι άδειο

Σύνολο: 0.00 €


Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση