CAT Title
   
   
Register Login Contact Help
XIAOMI

ΚΙΝΗΤΟ XIAOMI REDMI NOTE 12 PRO NFC 256GB 8GB 5G DUAL SIM MIDNIGHT BLACK

 310.69 €   
Κωδικός pc1: 220029259  Διαθέσιμο σε 1 ημέρα
Αναλυτικά Χαρακτηριστικά
Κεντρικός επεξεργαστής
Octa-core (2x2.6 GHz Cortex-A78 & 6x2.0 GHz Cortex-A55), GPU: Mali-G68 MC4
Μνήμη RAM
8 GB
Εσωτερική μνήμη
256 GB
Έχρωμη Οθόνη
6.67'' OLED, 120Hz, 900 nits, 1080 x 2400
Ασύρματη επικοινωνία
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, BT v5.2 A2DP/LE
Mobile Internet
2G, 3G, 4G, 5G
Camera
Οπίσθια: 50MP(f1.9/PDAF/OIS) + 8MP(f2.2) + 2MP(f2.4), Dual LED flash, HDR. Εμπρόσθια:16MP(f2.5)
Διαστάσεις (mm)
163 x 76 x 8
Βάρος (g)
187
Μπαταρία
5000mAh Li-Po Μη αποσπώμενη
Εξτρα
H συσκευή διατίθεται με Ελληνική και Αγγλική Γλώσσα μενού, Dual SIM (Nano-SIM), Υποστήριξη GPS (L1), GLONASS (G1), BDS (B1I+B1c), GALILEO (E1), QZSS (L1), Υποδοχή 3.5mm jack, Υποδοχή USB Type-C 2.0, USB On-The-Go, Corning Gorilla Glass 5, Power Delivery 3.0, Fast charging 67W.
Εγγύηση
2 χρόνια εγγύηση
Περισσότερες Φωτογραφίες
Σχετικά Προϊόντα

Καλάθι Αγοράς

Το καλάθι σας είναι άδειο

Σύνολο: 0.00 €


Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση