CAT Title
   
   
Register Login Contact Help
XIAOMI

XIAOMI MI SMART LED BULB GPX4021GL ESSENTIAL WHITE AND COLOR

Με τον έξυπνο έλεγχο του Xiaomi Home / Mi Home App, μπορείτε να ελέγχετε και να προσαρμόζετε τις λειτουργίες του λαμπτήρα (συγχρονισμός, έλεγχος πολλαπλού φωτισμού, sunrise mode κ.ο.κ.), ακόμα κι όταν έχετε φύγει από το σπίτι. Τέλος, χάρη στον φωνητικό έλεγχο, μπορείτε να χρησιμοποιήστε τη φωνή σας για να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε το φως, να αλλάξετε χρώμα, θερμοκρασία χρώματος και φωτεινότητα (Google Assistant ή Amazon Alexa).

 Εξαντλημένο   
Κωδικός pc1: 210001866  Κατόπιν παραγγελίας
Αναλυτικά Χαρακτηριστικά
Tύπος λάμπας
E27.
Θερμοκρασία χρώματος
1700K - 6500K .
Φωτεινότητα
950 Im.
Ισχύς
9W.
Συνδεσιμότητα
Wi-Fi IEEE 802.11b / g / n 2.4GHz.
Πρόσθετα χαρακτηριστικά
Διάρκεια ζωής: 25000 hours. Τάση εισόδου: AC 220-240, 50 / 60Hz. Χρωματική γκάμα έως 16 εκατομμύρια χρώματα
Διαστάσεις
Φ 55 x 120 mm.
Εγγύηση
1 χρόνος.
Περισσότερες Φωτογραφίες
Σχετικά Προϊόντα

Καλάθι Αγοράς

Το καλάθι σας είναι άδειο

Σύνολο: 0.00 €


Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση