CAT Title
   
   
Register Login Contact Help
LOGITECH

LOGITECH Z533 2.1 MULTIMEDIA SPEAKER SYSTEM

Απολαύστε εντυπωσιακό ήχο και πλούσια μπάσα από τα ηχέια LOGITECH Z533 των 60 W

 101.59 €   
Κωδικός pc1: 200034442  Διαθέσιμο σε 1 ημέρα
Αναλυτικά Χαρακτηριστικά
Τύπος ηχείων
2.1
Συνολική ισχύς
60 W
Αντίσταση
Περιφερειακά ηχεία: 8 ohm, Subwoofer: 4 ohm
Απόκριση συχνότητας
55 Hz ~ 20 kHz
Σύνδεση
Υποδοχή ακουστικών: 3,5 mm, στερεοφωνικό RCA
Τροφοδοσία
Μετασχηματιστής: 100 - 240 V (50/60 Hz)
Πρόσθετα χαρακτηριστικά
Επίπεδο ηχητικής πίεσης (Μέγ. SPL): >97 dBA, λόγος σήματος προς θόρυβο (SNR) ηχείων: 80 dB, σταθμισμένο A, λόγος σήματος προς θόρυβο (SNR) Subwoofer: 80 dB, σταθμισμένο A, ευαισθησία ηχείων: 450 mV, ευαισθησία Subwoofer: 200 mV,
Διαστάσεις
περιφερειακών ηχείων (ΥxΠxΒ): 170 x 100 x 85 mm, Subwoofer: 265 x 255 x 195 mm, Χειριστηρίου: 55 x 72 x 72 mm
Βάρος
περιφερειακών ηχείων: 525 g, Subwoofer: 4,0 kg, χειριστηρίου: 200 g
Εγγύηση
1 χρόνος
Περισσότερες Φωτογραφίες
Σχετικά Προϊόντα

Καλάθι Αγοράς

Το καλάθι σας είναι άδειο

Σύνολο: 0.00 €


Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση