CAT Title
   
   
Register Login Contact Help
POWERWALKER

POWERWALKER VI 2200 SHL LCD LINE INTERACTIVE UPS

 210.89 €   
Κωδικός pc1: 200031027  Κατόπιν παραγγελίας
Αναλυτικά Χαρακτηριστικά
Μέγιστη ισχύς
2200VA / 1200W.
Τρόπος λειτουργίας
Line-Interactive.
Τάση εξόδου
Ονομαστική τάση εξόδου: 230 VAC.Κανονισμός τάσης (Bat. Mod.): ±10%.Συχνότητα (σε μπαταρία): ±1Hz.
Πρόσθετα χαρακτηριστικά
Ταχύτητα μεταφοράς: 4-8ms.Φορτιστής: 1,2Α.Ανεμιστήρας: Auto: OFF: σε λειτουργία LINE και αν η εσωτερική τάση> = 13.4Vdc και το φορτίο <50% ON: σε λειτουργία μπαταρίας, λειτουργία AVR και στη λειτουργία LINE αν το φορτίο είναι > 50%.Ενδείξεις LCD: AVR mode, Λειτουργία μπαταρίας, Επίπεδο φόρτου, χωρητικότητα μπαταρίας, τάση εισόδου, τάση εξόδου, ειδοποίηση σφάλματος, χαμηλή μπαταρία, Υπερφόρτωση.
Έξοδοι
2 χ Schuko Outlet, 2 χ IEC C13 Outlet, Είσοδος C14, USB, ΗID, RJ-45/RJ-11 προστασία.
Διαστάσεις
139 x 195 x 365 mm.
Βάρος
10.2kg.
Εγγύηση
2 χρόνια (1 χρόνος για τη μπαταρία).
Περισσότερες Φωτογραφίες
Σχετικά Προϊόντα

Καλάθι Αγοράς

Το καλάθι σας είναι άδειο

Σύνολο: 0.00 €


Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση